Moldcell

De ce nu pot efectua apeluri?

Cauza din care nu reuşeşti să efectuezi apeluri poate fi:
  • Ai activat opţiunea Blocare apel. Pentru a dezactiva, formează #330*0000#ok.
  • Ai activat opţiunea Apeluri permise. În acest caz pot fi apelate numai numerele introduse în contactele din telefonul tău. Pentru a dezactiva, formează PIN 2 în meniul Setări securitate.
  • În cazul în care eşti utilizator Cartelă Moldcell – cartela ta SIM a trecut în perioada pasivă. E necesar să-ţi suplineşti contul.
  • În cazul în care eşti abonat Cartelă Moldcell fără contract, e nevoie să verifici în setările telefonului ca expedierea identităţii proprii să fie setată de reţea.
  • Dacă utilizezi Abonament Moldcell – bilanţul contului tău este negativ. Suplineşte-ţi contul (prin intermediul cartelelor de reîncărcare, prin plată la bancă sau prin intermediul terminalelor de plată electronice).