Moldcell are pentru tine 2 soluţii de a ieşi din această situaţie. Întâi de toate poţi utiliza serviciul „Sună-mă!” ceea ce presupune expedierea unui mesaj gratuit la un număr Moldcell cu rugămintea să fii sunat. Pentru accesarea acestuia, formează *111*7xxxxxxx#ok.
A doua soluţie este să faci un Împrumut de la Moldcell sau un prieten de-al tău din reţeaua Moldcell în mărime de la 10 şi până la 100 lei în funcţie de planul tău tarifar.
În cazul în care modelul de telefon este Sony Ericsson,verifică: Meniul principal - Parametri - Conectivitate - Conectări date - SMS acces – CS sau GSM
Numărul destinatarului este introdus în format corect:
Mesajul tău poate să nu fie recepţionat din următoarele motive:
Pentru primirea setărilor GPRS/MMS/TV Streaming şi activarea serviciului Internet este nevoie să formezi *222*3# şi să urmezi instrucţiunile meniului. La fel, poţi contacta suportul tehnic la numărul 433 de luni până vineri, de la 09:00 la 20:00 şi de sâmbătă până duminică, de la 09:00 la 18:00. Pentru setarea modemului/laptopului apelează 433, iar în afara orelor de lucru al suportului tehnic, la 444.
Expedierea unui MMS peste hotare este posibilă către abonaţii operatorilor, parteneri MMS ai companiei Moldcell. Condiţii de utilizare:
Tariful pentru expedierea unui MMS internaţional este 5,50 lei, inclusiv TVA.
Mesageria vocală în cazul în care nu ai posibilitatea să raspunzi la apel:
Mesageria vocală în cazul în care nu eşti în aria de acoperire sau telefonul este deconectat:
Mesajeria vocală în cazul în care linia este ocupată:
Mesageria vocală în orice situaţie:
Pentru a anula toate schimbările, formează:##002#ok.
Serviciul SOCLIR permite restricţionarea opţională a numărului tău de telefon. Activarea acestui serviciu este similară activării serviciului CLIR. În cazul serviciului SOCLIR numărul destinatarului trebuie să fie cules în modul următor: #31#7xxxxxxx sau #31#6xxxxxxx.
Acest serviciu nu este aplicabil apelurilor internaţionale. CLIR / SOCLIR este disponibil numai abonaţilor Moldcell cu contract.
Poţi utiliza numărul Moldcell în timpul călătoriilor în străinătate în cazul în care vei activa serviciul Roaming. Acest serviciu îţi permite să utilizezi numărul Moldcell în orice ţară cu operatorii căreia compania noastră are încheiate acorduri de Roaming.
Pentru aceasta, informează-te:
Şi conectează-te:
Important:
Numărul GSM în cazul utilizatorilor Cartelă Moldcell trebuie să fie în perioada activă, iar la momentul conectării în cont trebuie să fie cel puţin 50 lei.
Atunci când ai ajuns în ţara de destinaţie, activează serviciul:
Atunci când vei reveni în Moldova, poţi suspenda serviciul Roaming:
Contractul poate fi încheiat la oricare Moldcell Center/Shop, prin prezentarea cartelei SIM, codurilor PIN/PUK şi a buletinului de identitate (valabil) sau a permisului de conducere. Pentru încheierea contractului nu se percep taxe. Dacă nu dispui de codurile PIN/PUK sau cartela SIM, va fi necesar să oferi informaţii referitoare la numărul pe care îl utilizezi, de exemplu: starea contului, data şi suma ultimei reîncărcări a contului, numerele preferate (în cazul existenţei acestora) etc.
După verificarea veridicităţii informaţiei prezentate, se va încheia contractul cu Moldcell. Pentru semnarea contractului adresează-te la oricare Moldcell Center/Shop şi prezintă toate actele necesare.
Nota: Dacă semnezi contractul cu scopul de a trece ulterior la Abonament Moldcell, vei achita numai taxa de conectare la acest pachet – 30 MDL (inclusiv TVA).
Poţi trece de la Cartelă Moldcell la Abonament Moldcell şi să păstrezi numărul pe care l-ai avut. Pentru aceasta trebuie să închei, iniţial, un contract pentru Cartelă Moldcell (vezi întrebarea 11).
Dacă ai încheiat un contract Cartelă Moldcell numai din motivul de a trece la Abonament Moldcell, vei avea de achitat:
În cazul trecerii de la Cartelă Moldcell la Abonament Moldcell vei încheia un nou contract. După aceasta vei primi o cartelă SIM nouă şi coduri noi PIN şi PUK, numărul GSM rămânând acel pe care l-ai avut. Pentru încheierea contractului, vei prezenta actele corespunzătoare.
Reîncărcarea contului şi achitarea facturilor pentru serviciile GSM (cu Abonament Moldcell) pot fi achitate:
Pentru a evita cheltuirea banilor din cont, apelează Serviciul Clientelă la numărul 444 sau 444 444 şi solicită blocarea (serviciu este disponibil numai abonaţilor Moldcell cu contract) numărului tău. Pregăteşte pentru prezentare următoarele date, înscrise în contract.
Persoane fizice:
Persoane juridice:
După ce datele pe care le-ai prezentat au fost verificate, numărul tău va fi blocat pe parcursul a 24 ore. Timp de 24 de ore după blocarea numărului e necesar să depui la oricare Moldcell Center sau Shop o cerere, care va conţine motivul (furt sau pierdere) de blocare a numărului. La aceasta cerere se va anexa copia buletinului de identitate. În cazul persoanelor juridice cererea trebuie să fie scrisă pe o foaie cu antet, ştampilată şi semnată de director.
Cererea (vezi formular) poate fi depusă la Moldcell Center, Shop sau expediată prin fax la numărul 20-62-62.
Pentru a păstra numărul GSM:
După ce ai îndeplinit toate formalităţile vei primi o cartelă SIM nouă cu coduri noi PIN şi PUK pentru acelaşi număr GSM.
Daca nu ai adresat în decurs de 24 de ore, din momentul în care ai telefonat la Serviciul Clientelă, o cerere către Moldcell, numărul tău va fi reactivat şi toate serviciile folosite din acel moment urmează a fi achitate de către proprietarul oficial al numărului GSM.
Pentru a înlocui cartela deteriorată cu una nouă trebuie sa respecţi următoarea procedură:
Nota: Cartela SIM va fi înlocuită în următoarele cazuri:
Persoanele minore (sub 18 ani) pot beneficia de planurile tarifare Moldcell cu condiţia că contractul va fi semnat de tutore sau/şi reprezentatul sau legal (părinte).
Cu serviciul Notificarea apelurilor pierdute vei fi întotdeauna informat despre apelurile la care nu ai reuşit să răspunzi. În cazul în care ai telefonul deconectat sau când te afli în afara ariei de acoperire, Notificarea apelurilor pierdute îţi oferă informaţia necesară despre apelurile nepreluate printr-un SMS. Vei primi mesajul imediat ce devii disponibil cu numărul de telefon al persoanei care te-a apelat, data şi ora apelului. Mesajul poate conţine până la 8 apeluri nepreluate. Serviciul este tarifat cu 1,99 lei lunar, indiferent de numărul de mesaje primite.