S-au copt la „cuptor”

Mar, 30/07/2013 - 16:28 -- e.stiubei
30 iulie 2013
Română

Sub cortul Moldcell şi echipaţi în tricouri „Născut în Moldova”,  20 bloggeri au dat startul Festivalului culturii de socializare „Cuptorul Blogosferic”, organizat la Orheiul Vechi, pe 27 – 28 iulie.

Moldcell susţine iniţiativele bloggerilor pentru că acestea ascund patima descoperirilor: de ţară, neam, tradiţii, gusturi şi idei. Tocmai de aceea, noi nu am ratat ocazia să „punem jăratic” pe focul Cuptorului.  

A aprins focul şi a încins discuţiile şi Directorul General Moldcell, Barkin Secen. Offline-ul planificat s-a transformat într-o discuţie prietenească şi sinceră, în care directorul şi-a împărtăşit viziunile despre viață, Moldova, mâncare și… bineînţeles, portabilitatea numerelor mobile.  

Pentru unii bloggeri offline-ul din inima Orheiului Vechi a adus descoperiri captivante. Barkin Secen, născut în Turcia, sincer iubeşte şi respectă Moldova, se preocupă de strategia de dezvoltare a companiei Moldcell, de standardele etice în comunicare şi afaceri, dar şi de viitorul Moldovei, odată ce aici s-a născut şi creşte fiul său.  

De asemenea, bloggerii au fost curioşi să ştie mai multe despre oferta incredibilă Moldcell cu apeluri nelimitate, care atrage tot mai mulţi abonaţi din alte reţele, căci numărul acestora deja depăşeşte de 10 ori cifra celor care pleacă de la Moldcell.   

Credem că pentru reprezentanţii din media socială „Cuptorul Blogosferic” a devenit un spațiu alternativ de exprimare. Datorită organizatorilor şi partenerilor fideli, printre care se numără şi Moldcell, bloggerii au avut posibilitatea să dezbată probleme de însemnătate socială, oferind soluţii pentru ele.

Care au fost însă ideile bloggerilor de la „cuptor”, dar şi impresiile de la offline, vedeţi în postările lor de pe reţelele sociale!