Centru de apel

Ne-am propus să ajutăm companiile să eficientizeze procesele de business, oferind soluții flexibile, contribuind direct la creșterea cifrei de vânzări și asigurând un nivel înalt de satisfacție a clienților. Vă oferim posibilitatea sa vă concentrați toată atenția asupra dezvoltării business-ului Dvs., iar de restul ne vom ocupa noi.

Tendințele curente de pe piață și înțelegerea nevoilor clienților noștri, ne-au motivat să ne extindem aria de activitate, pentru a Vă pune la dispoziție instrumente și servicii de deservire calitativă, pe care le folosim și noi, și care au un rol decisiv în asigurarea succesului în afaceri.

Pentru a asista clienții la un nivel profesionist, un centru de apel 24/7 este singura modalitate de a oferi un serviciu neîntrerupt și dedicat clienților Dvs., având garanția că aceștia vor fi întotdeauna informați pe măsura așteptărilor. Este soluția ideală pentru a reduce costurile. Noi vă oferim soluția tehnică și personalul specializat, orientat spre client, selectat cu atenție și instruit încontinuu.


Infoline

Serviciul Infoline vă oferă posibilitatea de a furniza informații actualizate despre serviciile companiei Dvs., promoțiile sau programele curente și totodată, de a evalua succesul acțiunilor întreprinse.


Telemarketing

Serviciul Telemarketing are ca obiectiv promovarea directă a produselor și serviciilor. Vă oferim suport în contactarea persoanelor și companiilor direct vizate de Dvs. și totodată, prezentăm detaliat și profesionist produsele și serviciile promovate.


Generare de lead-uri și stabilirea de întâlniri

Creăm noi oportunități de vânzare! Agenții noștri vor apela potențialii Dvs. clienți pentru identificarea nevoilor acestora, prezentarea serviciilor companiei Dvs. și stabilirea de întâlniri cu persoane de decizie pentru echipa Dvs. de vânzări.


Telesales

Atrageți clienți noi cu serviciul Telesales. Puteți lansa și desfășura cu succes o campanie agresivă sau o campanie targetată de vânzări. Agenții noștri vor suna clienții potențiali, vor prezenta produsul din numele companiei Dvs., vor răspunde la întrebările clienților, vor determina gradul de interes în produsele sau serviciile promovate, și vor transmite prin e-mail, agenților Dvs. de vânzări, toate detaliile colectate.


Colectarea creanțelor

Serviciul este creat și dezvoltat pentru asigurarea continuității fluxului de plăți, prin minimizarea întârzierilor la plată, din partea clienților Dvs. Aceste acțiuni au scopul să reducă numărul facturilor restante sau a ratelor neacoperite către compania Dvs.


Retenție de clienți

Câștigați încrederea clienților Dvs. pe termen lung! Fiecare client al companiei Dvs. va ști că îi sunteți aproape, prin personalizarea ofertelor primite în campaniile de fidelizare, prin apeluri de felicitare în zilele importante pentru ei, și prin alte mici atenții, care reprezintă elemente indispensabile în relația business-client.

Creăm posibilități de vânzări, pentru a atinge împreună excelență și performanță!

 

Română