Ce este eSIM și cum funcționează

eSIM este o cartelă SIM digitală. Cu ea nu mai ai nevoie să introduci o cartelă SIM fizică în telefon. Cipul necesar este integrat în smartphone, trebuie doar să scanezi QR codul oferit de Moldcell si numărul va fi instalat pe telefon. Important: lista de contacte de pe SIM-ul fizic nu se va transfera, așa că va trebui să faci o copie a contactelor.

eSIM nu poate fi distrus sau pierdut. În același timp, o cartelă SIM digitală face același lucru ca una obișnuită – îți asigură conexiune mobilă și Internet. Verifică mai jos dacă telefonul tău suportă tehnologia eSIM și activează-l în 4 pași simpli.

eSIM e disponibil pentru abonații Moldcell, persoane fizice și juridice, utilizatori ai abonamentelor Voce, Internet ca lumea, e-Abonament și Cartelă Moldcell (cu contract).

 

Avantajele tehnologiei eSIM

  • Mereu în telefonul tău

    eSIM este integrat direct în telefon. Deci, te poți conecta la rețeaua Moldcell fără un SIM fizic. În plus, poți să fii sigur că nu vei pierde eSIM-ul niciodată.

  • Funcții de Dual SIM

    Poți utiliza 2 numere concomitent: pe SIM obișnuit și pe eSIM. E un mod excelent de a separa apelurile personale de cele de serviciu.

  • Îți protejează datele

    eSIM este protejat prin blocarea telefonului. Dacă telefonul este furat, acesta va împiedica atacatorii să aibă acces la datele personale, bancare, etc.

  • Inovații și grijă față de mediu

    Cu eSIM pășești într-o nouă etapă a evoluției pentru dispozitivele mobile. În plus, fiind o cartelă complet digitală, contribui la protecția mediului.

Cum activezi eSIM

  • Conectează telefonul
    sau tableta ta la o rețea
    Wi-Fi.
  • Accesează eSIM
    din setările de conexiune
    mobilă ale dispozitivului.
  • Scanează QR codul
    primit pentru instalare.
    Află mai jos cum poți
    obține QR codul.
  • Urmează instrucțiunile
    de pe ecran. Vei primi un
    SMS de confirmare după
    instalarea eSIM.

Apple iPhone 15 (Global/A3090), 15 Plus (Global/A3094), 15 Pro (Global/A3102), 15 Pro Max (Global/A3106), 11/12/13/14/XR/XS/SE, iPhone 11/12/13/14 Pro, iPhone 11/12/13/14 Pro Max, iPhone XS Max, iPhone 12/13 mini; Apple iPad iPad Pro 12.9" 1/2/3/4/5/6th Gen, iPad Pro 11" 1/2/3/4th Gen, iPad Pro 10.5", iPad Air 2019, iPaid Air 3/4/5th Gen, iPad 10.2" 8/9th Gen, iPad 6/7th Gen, iPad mini 5/6th Gen, iPad 2019, iPad mini S; Samsung Galaxy S22 Ultra 5G, Galaxy S22+ 5G, Galaxy S22 5G, Galaxy S21 Ultra 5G, Galaxy S21+ 5G, Galaxy S21 5G, Galaxy S20/S20+, S20 Ultra, Galaxy Fold, Galaxy Z Flip 1/3/4, Galaxy Z Fold 2/3, Galaxy Note 20/Note 20 Ultra; Motorola RAZR, RAZR 5G; Google Pixel 3/3A/3 XL/3A XL, Pixel 4/4A/4 XL, Pixel 5/5A/6/6A/6 Pro/7/7 Pro; OPPO Find X3, Find X3 Pro, Find X4 Pro; Sony Xperia 10 III Lite; Xperia 10 IV; Lenovo X1 Fold, Yoga C630, Miix 630 (4G); Fairphone 4; Xiaomi12T Pro, 13 Pro, 13, 13 Lite, 13 T, 13 T Pro;

 

Lista de modele este actualizată în permanență. La moment, eSIM de la Moldcell nu este disponibil pentru alte gadgeturi portabile, cum ar fi ceasurile inteligente Apple sau Google.

Cum activezi eSIM pe ceas

  • Accesează Planurile Mobile
    din aplicația Galaxy Wearable
  • Scanează codul QR
    sau introdu codul de activare.
  • Configurează setările
  • Bucurăte de acces la rețea,
    fără telefon.

Cum obții QR codul

  • Vino în magazinele directe Moldcell Center, cu un act de identitate valabil.
  • Vei primi QR codul printat sau la adresa ta electronică.
  • Urmează pașii de instalare pentru a activa eSIM-ul.

Întrebări frecvente

   
  Lista de dispozitive compatibile
  Smartphone-uri
versiunea globală sau europeană

Apple
  • iPhone Xs sau mai nou
Samsung
  • Galaxy S, începând cu S20
  • Galaxy Fold sau mai nou, Galaxy Z Flip 1 sau mai nou, Galaxy Z Fold 2 sau mai nou
  • Galaxy Note, începând cu Note 20
Xiaomi
  • 12T Pro, 13 Pro, 13, 13 Lite, 13 T, 13 T Pro
Google
  • Pixel 3 sau mai nou
OPPO
  • Find X3 sau mai nou
Sony
  • Xperia 10 III Lite, Xperia 10 IV
Lenovo
  • X1 Fold, Yoga C630, Miix 630 (4G)
Motorola
  • RAZR, RAZR 5G
Fairphone
  • 4
Tablete

Apple iPad
  • iPad Pro 12.9" Generația 1 sau mai nou
  • iPad Pro 11" Generația 1 sau mai nou
  • iPad Pro 10.5"
  • iPad Air 2019, iPad Air Generația 3 sau mai nou
  • iPad 10.2" Generația 8 sau mai nou, iPad Generația 6 sau mai nou
  • iPad mini Generația 5 sau mai nou, iPad mini S
  • iPad 2019
Ceasuri inteligente

Samsung
  • Samsung Galaxy Watch 6 sau mai nou

Compania Modcell nu își asumă responsabilitatea pentru compatibilitatea și certificarea dispozitivelor. Pentru a verifica dacă dispozitivul tău este compatibil cu eSIM, îți recomandăm să consulți informațiile disponibile pe site-ul oficial al producătorului.
   
  Ce trebuie să știu înainte să înlocuiesc SIM-ul meu actual cu eSIM?
  Trebuie să ții cont că lista de contacte și datele existente pe SIM-ul tău fizic nu se vor transfera, așa că asigură-te că ai facut o copie a acestora.
 
   
  Cât costă activarea eSIM?
  Activarea eSIM este gratuită și este disponibilă pentru abonații Moldcell, persoane fizice și juridice, utilizatori ai abonamentelor Voce, Internet ca lumea, e-Abonament.
 
   
  Pot folosi eSIM și SIM obișnuit concomitent, în același telefon?
  Da, dacă ai un telefon compatibil, poți utiliza ambele cartele SIM cu funcția de Dual SIM. eSIM-ul oferă aceleași posibilități ca un SIM obișnuit. Doar selectează opțiunile pentru aceste 2 conexiuni.
 
   
  Câte numere de telefon pot instala pe dispozitivul meu mobil compatibil eSIM?
  În scenariile testate de noi, am instalat până la 5 profile de eSIM. Numărul maxim, însă, depinde de capacitatea de stocare a fiecărui producător de dispozitive mobile.

Chiar dacă vei avea mai multe numere de telefon instalate, doar pe unul dintre ele îl vei putea seta ca activ la un moment dat.
 
   
  Cât timp este valabil QR codul primit?
  QR codul nu are un termen limită de valabilitate. Însă, odată scanat, acesta nu mai poate fi reutilizat.
 
   
  Ce fac dacă nu pot descărca profilul de eSIM sau întâmpin alte dificultăți?
  Dacă nu reușești instalarea profilului, te rugăm să vii în cel mai apropiat magazin direct Moldcell Center sau contactează Serviciul Suport Clienți Corporativi la 022 20 60 60. Până la instalarea cu succes a profilului de eSIM, vechiul SIM va rămâne activ și îl vei putea utiliza în continuare.
 
   
  Ce fac dacă am pierdut telefonul sau vreau să îl schimb?
  eSIM este parte din telefonul tău și, deci, în ambele situații va fi nevoie să ne soliciți un QR cod nou pentru descărcarea eSIM-ului sau un SIM fizic în caz dacă telefonul nu suportă tehnologia eSIM.
În cazul pierderii sau furtului telefonului în care este activat un profil eSIM, te rugăm să soliciți imediat dezactivarea serviciilor pentru numărul de telefon respectiv, apelând la Serviciul Suport Clienți Corporativi la 022 20 60 60.
 
   
  Ce se întâmplă dacă șterg profilul de eSIM din telefon?
  Din păcate, nu vei mai avea acces la serviciu pentru numărul respective. Înainte de a șterge profilul de eSIM, asigură-te că ai o conexiune Wi-Fi pentru reinstalare sau un alt SIM de înlocuire.
 
   
  Termeni și condiții de activare și utilizare eSIM
  Termeni și condiții de activare și utilizare eSIM - aici.