În cazul Primarului:
- Scrisoare officială/cerere de la companie (în original) cu ştampila şi semnătura conducătorului (chiar dacă este printată pe foaie cu antet)
- Convenţiei de Constituire ( copia documentului normative prin care a fost aprobat statutul)
- Decizia/Ordinul numire în funcţie
- Certificate pentru atribuirea codului fiscal
- Ştampila (trebuie să conţină denumirea companiei şi numărul de înregistrare)
- Buletinul de identitate şi fişa de însoţire a conducătorului
În cazul persoanei delegate:
- Scrisoare oficială/cerere (în original) care trebuie să conţină:
- Ştampila şi semnătura conducătorului;
- În cazul în care scrisoarea conţine ştampila dar nu este semnat de conducător , se emite un ordin intern special, semnat de şef pe numele persoanei autorizate care este împuternicită să semneze, în caz de necessitate, documente în absenţa şefului.
- Procură / Procură - tip eliberată de Moldcell, ştampilată şi semnată de director, eliberată pe numele reprezentantului împuternicit al companiei. Procura trebuie să fie prezentată în original.
- Copia Convenţiei de Constituire eliberat de Guvernul RM ( copia documentului normative prin care a fost aprobat statutul)
- Copia certificatului de atribuire a codului fiscal
- Procură de strictă evidenţă solicitată în cazul în care ştampila nu este valabilă