Responsabilitate socială

Moldcell a intrat pe piaţa din Moldova în 2000, devenind unul din jucătorii ei de frunte, influenţând pozitiv dezvoltarea infrastructurii informaţionale a ţării, impulsionând lansarea unor domenii de afaceri conexe telecomunicaţiilor, aducând contribuţii substanţiale la bugetul de stat, abordând cu responsabilitate fenomenele sociale cu care se confruntă populaţia ţării, susţinând patrimoniul şi valorile noastre culturale....

“A FI ÎN FRUNTE” înseamnă pentru noi RESPONSABILITATE în faţa clienţilor, acţionarilor, partenerilor şi comunităţii în care activăm.
    
Telecomunicaţiile joacă un rol determinant în evoluţia economiei unei ţări prin facilitarea accesului populaţiei la informaţie, reducerea costurilor, sporirea eficienţei comunicării. Iar evoluţia economiei aduce progresul întregii societăţi.  
    
Credem în valorile dezvoltării durabile a afacerii, bazate pe etică şi transparenţă, credem că putem contribui la crearea unei lumi cu oportunităţi mai bune. De aceea, am integrat valorile RSC (de Responsabilitate Socială Corporativă) în strategia noastră de dezvoltare şi activitate. Credem că doar respectarea şi promovarea unei afaceri corecte va duce la prosperarea sectorului şi ţării în care activăm.  
    
Utilizăm tehnologiile în serviciul comunităţii, iniţiem parteneriate sociale în domenii-cheie (educaţie şi sănătate), susţinem cultura şi arta locală, avem o clară poziţie pro-ecologică.
    
Din anul 2006, facem parte din Reţeaua Pactului Global în Moldova, cea mai largă iniţiativă de responsabilitate socială corporativă din lume lansată şi promovată sub egida Organizaţiei Naţiunilor Unite.   
    
Astăzi, dorim să comunicăm rezultatele pe care le-am obţinut şi să convingem cât mai mulţi membri ai comunităţii de afaceri din Moldova să ni se alăture.

Ambasadorul culturii

Sănătate

Ecologie

Conferinţe

Educație