Campania s-a lansat din convingerea că Ai noștri au puterea să schimbe în bine soarta copiilor grav bolnavi. Trecând la Moldcell de la alt operator, prin conectare la un Abonament Moldcell sau prin migrare de la Cartelă la Abonament, clienții noștri nu doar beneficiază de cele mai accesibile tarife de comunicare, dar și oferă o șansă la viață micuților cu probleme serioase de sănătate.
Și asta pentru că Moldcell direcționează 20% din plata lunară de Abonament, timp de un an, spre Asociația Obștească ”Salvați Viața” (www.savelife.info), care se ocupă de colectarea de fonduri pentru intervenții chirurgicale și tratamente costisitoare peste hotare pentru copiii din Moldova.
Portările, conectările și migrările la Abonament Moldcell efectuate în perioada 10 aprilie - 10 iunie 2014 generează pe parcursul unui an o donație totală de 378 217 MDL.
Prima tranșă, în valoare de 57 000 MDL, a fost transferată AO ”Salvați viața” în luna iunie, după evenimentul de caritate ”Marșul vieții”.
A doua tranșă – de 94 554 MDL a ajuns pe conturile ”Salvați viața” pe data de 31 octombrie 2014, iar cea de-a treia – în valoare de 113 331.5 lei – în luna martie 2015.
Până la finele lunii iunie 2015, va fi transferată și ultima parte a donației în sumă de 113 331.5 lei.
Menționăm că AO ”Salvați viața” direcționează fondurile din cadrul campaniei ”Împreună suntem o forță” conform necesităților și priorităților de intervenție la momentul transferului de resurse financiare.
Bunele practici de activitate ale asociației ”Salvați viața” sunt evaluate anual de Moldcell, în conformitate cu procedurile de sustenabilitate ale grupului TeliaSonera.