Compania MOLDCELL a organizat o conferinţă de presă

Pe data de 28 iunie 2006, în incinta Dedeman Grand Hotel Chişinău, compania MOLDCELL a organizat o conferinţă de presă, prima din acest an cu prezenţa noului manager general al companiei – dl. Yusuf Baykan. Noul lider al companiei posedă o vastă experienţă, deţinând pe parcursul a 7 ani diverse functii in cadrul companiilor acţionare ale MOLDCELL. Înainte de a fi numit manager general al operatorului moldovean de telefonie a deţinut funcţia de Director Financiar la K’Cell (Kazakhstan) şi a a fost membru al Consiliului de Supraveghere MOLDCELL pe parcursul anului 2005.
Conferinţa de presă a elucidat 3 subiecte majore:

1. Prezentarea companiei TeliaSonera – acţionar majoritar MOLDCELL – companie lider de telecomunicaţii în Scandinavia, Eurasia şi ţările Baltice. Având extindere internaţională, cu fundament tehnologic avansat, cu o politică orientată către consumatori, cu valori corporative şi principii etice prestabilite, oferă companiei MOLDCELL transfer de experienţă şi investiţii serioase pentru o poziţie stabilă, puternică financiar şi de încredere.
- Acţionarul majoritar, compania TeliaSonera a fost creată drept rezultatul fuzionării a doi operatori lideri Telia (Suedia) şi Sonera (Finlanda), considerată pe plan mondial companie – pioner în GSM. Numărul de clienţi enumeră 53 milioane (sf. Martie 2006, inclusiv compania asociată Megafon), cifra de vânzări depăşeşte 11 miliarde dolari SUA, iar numărul de angajaţi fiind mai mare de 27 mii (sf. 2005)
- Turkcell, operator lider în Turcia, cu experienţă vastă pe pieţele din spaţiul CSI. Cifra
de vânzări depăşeşte 4,2 miliarde dolari SUA (sf. 2005) iar numărul de clienţi se apropie de 32 milioane (sf. Martie 2006).

2. Prezentarea realizărilor companiei MOLDCELL pe parcursul lui 2006.

MOLDCELL, reuşind să plaseze comunicarea mobilă din Moldova pe o treaptă de dezvoltare similară cu ţările europene, fiind lider in implementarea noilor tehnologii în Moldova, a continuat şi pe parcursul lui 2006 să transpună în viaţă soluţii de comunicare care să facă viaţa clienţilor mobili mai simplă şi mai diversă.
- Serviciul Ton-Ton (înlociirea tonului de apel a telefonului cu o melodie originală) a adus şi mai multă individualitate consumatorilor. Lansat de curând, conţine peste 1000 de opţuni de melodii, iar numărul de solicitări a depăşit deja 150.000.
- O soluţie indiscutabil reuşită al acestui an constituie noul plan tarifar ALOCARD
HAPPY;). Creat pentru cei care vorbesc mult în reţea, este folost de 20 000 utilizatori,
doar într-o lună de la lansare. ALOCARD HAPPY;) constituie o formulă de optimizare
a costurilor pentru comunicare, oferind pentru fiecare 100 impulsuri cu 11 minute mai
mult în reţea şi cu 25 minute mai mult cu numerele preferate faă de planul tarifar
ALOCARD classic.
- Serviciul New Mail – un instrument indispensabil pentru cei care corespondează activ
prin e-mail. Clientul primeşte o notificare prin SMS pe telefonul său mobil (cu adresa
şi subiectul mesajului) de fiecare dată când în cutia sa poştală pe mail.md vine o
scrisoare. Rapid, comod, simplu în utilizare, New Mail este o alarmă pentru clienţi
de a-i atenţiona când trebuie să acceseze cutia poştală.
- Ready Message – un alt serviciu creativ şi original. Prin el, telefonia mobilă devine şi
un bun dicţionar de idei, mesaje, proverbe şi vorbe de duh care vine cu un “cuvânt
potrivit“ la nevoie.

Fiind o companie orientată spre consumator, MOLDCELL permanent elaborează soluţii pentru ca deservirea clienţilor să devină impecabilă. Pentru cei care nu preferă să-şi suplinească contul GSM prin cartele valorice sau de reîncare a fost introdus Virtual Voucher Reload – în peste 150 ghişeuri a 5 bănci din Moldova, clienţii îşi pot achita serviciile în cheş sau să depună bani pe conturile rudelor şi prietenilor.
În prima jumătate a anului 2006, clienţii MOLDCELL s-au bucurat de 2 campanii promoţionale de amploare, primind 221 premii de valoare (campania În luna lui Mărţişor), oferte promoţionale pentru Alocard şi Fantasy, cu reduceri de 50% (campania În luna Îndrăgpstiţilor), peste 90.000 utilizatori ALOCARD au beneficiat timp de 3 săptămâni de 4 500 000 impulsuri gratuite (campania +25 % bonus).
Compania MOLDCELL a rămas fidelă strategiei sale de a se implica activ în viaţa comunităţii, fiind p companie social responsabilă. Prin susţinerea a peste 15 proiecte, Moldcell valorifică cultura, promovează ştiinţa şi învăţământul, aduce multe zambete in casele copiilor din Moldova. Festivalul Artelor “Raza Portocalie” cu participarea a 11 290 copii din şcolile rezidenţiale din întreaga Moldovă şi tele-maratonul realizat în parteneriat cu postul NIT de televiziune „Pentru inimi de copii” sunt două proiecte care au schimbat în bine şi au salvat la modul propriu vieţile copiiilor societăţii în care trăim.

3. Prezentarea unei noi Soluţii Inteligente Moldcell – Moldcell Mobile Office (MMO).

Destinat cclienţilor corporativi, constituie o nouă soluţie inteligentă MOLDCELL, bazat pe tehnologii avansate şi performante. Unic în Moldova, face parte din topul celor 3 ţări din spaţiul CSI care îl oferă, după Rusia şi Latvia. Serviciul MMO – un produs care oferă mobilitate maximă pentru că telefonul mobil acum lucrează sincronizat cu programul outlook de pe calculatorul clientului.
Cu serviciul MMO clienţii vor putea expedia, scrie, primi, răspunde la mobil precum ar fi în birou – calendarul, agenda de contacte şi e-mail-ul funcţionează prin sincronizare instantă. Adică, atunci când clienţii vor primi un mesaj pe calculator, exact în acelaşi moment, clientul îl va recepţiona pe telefon. Mai mult decât – îl va putea citi, redacta, răspunde, primi fisiere- adică să realizeze tot ceea ce face aflându-se la birou în faţa calculatorului său. Şi vice – versa, în cazul în care clientul va salva în memoria telefonului o nouă persoană de contact, această informaţie va apărea în mod automat, instant şi în cartea de adrese din programul outlook pe calculator.
MMO este la fel de simplu în utilizare precum serviciul SMS, are un grad foate înlat de securitate şi se va oferi gratuit tuturor doritorilor pentru perioada promoţională de 1 lună. Începând cu luna august, taxa lunară a serviciului va constitui 180 lei (incl. TVA)

La finele conferinţei, echipa de manageri Moldcell, în frunte cu managerul general Yusuf Baykan, a asigurat auditoriul, că va continua să-şi extindă aria de acoperire, să facă comunicarea mobilă accesibilă, performantă, să ofere servicii şi produse inedite, bazate pe tehnologii avansate, să surprindă consumatorii prin oferte personalizate, iar partenerii corporativi prin soluţii inteligente de comunicare.