MOLDCELL – introduce un nou concept – MOLDCELL INTELLIGENT SOLUTIONS

Pe data de 16 decembrie 2005, în incinta hotelului Dedeman Grand Hotel, compania MOLDCELL a organizat o conferinţă de presă de totalizare.
Prezentarea MOLDCELL a inclus 2 subiecte majore:
1. Totalurile anului 2005 – un an de succes pe piaţa de telefonie din Moldova
2. MOLDCELL – lansează un nou concept – MOLDCELL Intelligent Solutions, actualizat prin 3 servicii de
excepţie pentru Moldova.
Odată cu apariţia sa, Moldcell a revoluţionat piaţa de telefonie mobilă din Moldova, făcând-o accesibilă şi diversă
sub aspectul serviciilor şi produselor, calitativă sub aspectul deservirii. Anul 2005 a fost un an de turnură, unul foarte fructuos, atât pentru Moldcell cât şi pentru abonaţii săi.

Cum a fost anul 2005 pentru abonaţii noştri?
Un an al tehnologiilor. Lansarea pe piaţa a tehnologiei EDGE a confirmat statutul de lider al companiei în implementarea noilor tehnologii şi a deschis noi oportunităţi pentru clienţii noştri. Viteza de transport date a crescut de 3 ori! comparativ cu GPRS, iar volumul datelor transferate a cunoscut o creştere substanţială, oferind clilenţilor economie de timp şi bani.

Un an al serviciilor. Avantajele unei tehnologii pot fi resimţite doar prin utilizarea serviciilor bazate pe ele. Timp de 5 ani de activitate Moldcell a lansat pe piaţă 42 de servicii, 14 dintre ele (1/3 din numărul total) au fost elaborate şi impementate pe parcursul lui 2005! Gama lor este foarte diferită, pe placul diferitor segmente de utilizatori: Paparazzi - destinat celor care vor sa expedieze o fotografie făcută cu telefonul mobil în orice colţ al lumii, Thank You! – celor care au grijă de cei apropiaţi şi vor să le reîncarce contul Alocard, CallME – pentru cei care au nevoie de o mână de ajutor, Java Games – celor pasionaţi de jocuri electronice, LoveChat – celor care sunt în căutare de noi prieteni, Moldcell Data Kit – celor care nu-şi mai imaginează viaţa şi afacerea fără internet mobil. Serviciul elaborat împreună cu agenţia de securitate Justar, Security Mobile Service, este destinat tuturor abonaţilor mobili ai Moldovei. Compania noastră oferă soluţii tehnice pentru a îmbunătăţi deservirea şi în alte domenii de viaţă şi activitate a ţării, fiind un partener stabil şi de încredere pentru comunitatea de business din Moldova.

Un an al clienţilor. Despre atitudinea noastră faţă de clienţi vorbesc cel mai bine faptele. Am realizat foarte multe lucruri frumoase pentru a fi şi mai accesibili, pentru a fi prezenţi acolo unde clienţii noştri au nevoie de noi, pentru a oferi o deservire impecabilă şi de calitate. Astfel, a fost extins programul de lucru al Serviciului Clientelă 444 care acum poate fi apelat 24 din 24 ore, 7 zile pe săptămână. În iunie curent am deschis un centru stilat de deservire complexă a abonaţilor corporativi SHOWROOM, în care pot fi demonstrate, testate toate serviciile noastre, iar gama de modele de telefoane mobile propusă include cele mai moderne şi performante celulare. În cadrul campaniilor promoţionale clienţii noştri au primit bonus – 3,391,993 minute gratuite!, ceea ce ar însemna 7 ani de comunicare mobilă oferiţi într-un singur an! Pentru a satisface cerinţele clienţilor cu un venit mediu au fost lansate 2 produse noi pe piaţă – cartelă de reîncărcare Alocard de 40 impulsuri şi cartela valorică Moldcell de 100 lei. Baza de abonaţi ai companiei a crescut cu 22% faţă de finele anului trecut, segmentul de clienţi corporativi cunoscând o creştere de 40%! Reţeua de distribuţie Moldcell enumeră 602 puncte de vânzări în care pot fi procurate produsele şi serviciile noastre, amplasate pe întregul teritoriu al Moldovei. S-au dus permanent lucrări de extindere a reţelei şi în special de optimizare a ei. Până pe 15 decembrie curent au fost date în exploatare 48 de staţii de bază radio noi, acoperirea constituind – 87,3% din teritoriul ţării, reţeaua Moldcell fiind accesibilă pentru – 88,8 % din populaţie. Odată cu creşterea numărului de abonaţi creşte şi necesitatea de a mări capacitatea reţelei, pentru a nu minimaliza calitatea deservirii. Din această perspectivă s-au întreprins lucrări de optimizare a reţelei, iar capacitatea ei a fost mărită cu 32,5 %.

Un an al surprizelor şi darurilor. Moldcell şi-a câştigat deja reputaţia de o companie căreia îi face plăcere să aducă cadouri şi surprize, mai ales muzicale. În cadrul celor 4 campanii promoţionale au fost puse la bătaie 4050 premii!, printre care telefoane mobile, laptop-uri, premii băneşti şi automobile, aduse în Moldova în premieră de Moldcell. În cadrul acţiunii realizate în comun cu UNICEF, 6000 de copii din satele Moldovei în vârstă de la 3 la 6 ani au primit cărţi cu poveşti şi poezii. Cu fiece an creşte numărul fanilor festivlului de Ethno Jazz, festivalului Muzicii Noi, festivalului de operă, festivalului-concurs de muzică uşoară „Două inimi gemene”, festivalului-concurs al cântecului pentru copii şi adolescenţi „Hai să dăm mână cu mână” – toate internaţionale şi toate susţinute de Moldcell.

Un an alături de tânăra generaţie. Relaţia noastră stabilită cu tineretul este una specială şi proactivă. Părerea tinerilor contează şi Moldcell îi susţine prin diferite modalităţi – oferte specială, precum a fost Pachetul studenţesc Alocard, pachetul Alocard Multimedia care include 5 MMS gratuite, proiectul Bursa Moldcell – prin care compania nu doar susţine material 25 studenţi din 5 instituţii de învăţământ ale Moldovei, ci contribuie la creşterea unei noi generaţii de specialişti ai ţării. Şi nu în ultimul rând MOLDSTAR – un show de excepţie, incendiar, distractiv, în care publicul moldovean şi-a ales singur vedetele.

Anul 2005 a fost nu doar jubiliar în care Moldcell a împlinit 5 ani de activitate, ci şi unul extrem de rezultativ. Şi deoarece Moldcell este o companie care nu se mulţumeşte cu cele realizate, elaborând noi forme de comunicare, lansează un nou concept pe piaţa din Moldova – Moldcell Intelligent Solutions (Soluţii Inteligente de comunicare), proclamând anul 2006 – un an al soluţiilor inteligente.

Activând deja de 5 ani pe piaţa de telefonie mobilă din Moldova, Moldcell a reuşind nu doar să facă serviciile de telefonie mobilă accesibile, ci şi să ofere servicii care nu au analogie în multe ţări ale lumii. După ce acoperirea reţelei Moldcell cuprinde mai toată ţara, produsele Alocard şi Moldcell oferă calitate la preţuri optime, punctele de vânzări sunt prezente în mai toate regiunile Moldovei, serviciile oferite sunt diverse, avansate şi multele dintre ele exclusive, compania a decis să desemneze drept direcţie strategică de dezvoltare pentru anul 2006 – elaborarea unor soluţii inteligente. Aceste soluţii inteligente au menirea să depăşească sfera comunicării mobile şi să contribuie la optimizarea procesului de deservire din alte domenii.

Unul dintre primele servicii, bazat pe conceptul Moldcell Intelligent Solutions – Data Kit a fost lansat încă în luna noiembrie a lui 2005. Astăzi Moldcell anunţă despre lansarea unor 3 servicii lansate pe noul concept:
GPRS Roaming.
După ce cu succes a fost implementată tehnologia GPRS care a făcut posibilă utilizarea serviciilor MMS şi MMI, Moldcell a făcut investiţii şi a pregătit infrastructura tehnică pentru a extinde acest serviciu şi în roaming. Acum abonaţii Moldcell vor putea accesa Internet-ul aflându-se peste hotare. Pe moment serviciul este valabil pentru Ucraina şi Turcia. Pană la începutul verii, când începe perioada de vacanţe, vor fi semnate acorduri de roaming GPRS cu ţările cele mai populare ca destinaţie.

Moldcell Smart Settings.
Serviciul permite expedierea automată a setărilor GPRS pe telefoanele mobile a abonaţilor. Serviciul se bazează pe o bază de date capabilă să recunoască 10 500 modele de telefoane mobile. Odată ce abonatul va expedia un SMS de solicitare la 433, modelul său de telefon va fi recunoscut şi i se vor expedia setările GPRS specifice pentru acel model de telefon. Odată salvate setările, abonatul va primi un SMS de confirmare că mobilul său este configurat pentru GPRS. Activând o dată setările GPRS, în cazul schimbării eventuale a modelului de telefon utilizat, sistemul recunoaşte noul model şi expediază în mod automat setările GPRS. Conform datelor statistice, 45% de telefoane din reţeaua Moldcell suportă GPRS.

Moldcell Transport Manager. MTM constituie:
- un produs inedit, singurul capabil să ofere informaţii veridice despre eficienţa utilizării unităţilor de transport,
- un sistem de încredere pentru managementul şi controlul parcului Dvs auto,
- un sistem informatizat de monitorizare on-line a unităţilor de transport, 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână.
Cu MTM puteţi afla în orice moment:
- locaţia exactă a unităţii Dvs. de transport,
- viteza de deplasare,
- traseul parcurs,
- kilometrajul exact,
- locurile unde unitatea de transport a staţionat.

Aceste informaţii sunt stocate pentru o perioadă îndelungată de timp, mai bine de un an, fapt care vă permite o monitorizare post-factum a unităţii de transport.
Crearea MTM a fost posibilă prin îmbinarea reuşită a tehnologiilor moderne: GPS (Global Positioning System, adică Sistemul Global de Poziţionare), EDGE/GPRS şi GSM.
Acest produs va fi indispensabil oricărei companii de transportare a mărfurilor sau de persoane, companiilor turistice, băncilor, companiilor cu reţea de distribuţie, agenţiilor de securitate, serviciilor de urgenţă (unităţi de poliţie, medicale), oricărei companii care are un parc auto.

MOLDCELL întâmpină anul 2006 cu noi soluţii de comunicare comode, accesibile, performante şi INTELIGENTE.