Activarea serviciilor prin telefon. Rapid!

Modalitatea prin care suntem cel mai aproape de tine este Serviciul Clientelă. Moldcell a fost primul operator din Moldova care a pus la dispoziţia clientului  Serviciu Clientelă gratuit şi cu orar 24/24. Dar pentru că ne perfecţionăm continuu, acum, vei putea apela la Serviciul Clientelă nu doar pentru consultanţă sau informaţie, dar şi pentru activare de servicii sau migrare la alt plan tarifar.

Astfel, pentru comoditatea ta, acum poţi alege modalitatea prin care îţi este comod să efectuezi o procedură cu numărul tău de telefon:

  • Vizitezi o reprezentanţă Moldcell apropiată
  • Accesezi „Contul meu”
  • Apelezi la 444 (de pe mobil) sau (022) 444 444 (de pe fix)

La fel ca şi în reprezentanţele fizice, un simplu apel la Serviciul Clientelă îţi pune la dispoziţie un şir de servicii şi opţiuni disponibile: Roaming, Opţiunea creditară, schimbarea planului tarifar şi multe altele.

Pentru a beneficia de aceste servicii, va fi necesar să răspundeţi doar la câteva întrebări simple pentru validare şi să acceptaţi verbal condiţiile si preţurile curente. În procesul de validare va fi necesar să cunoşti parola indicată în contractul de abonament. Reamintim că această parolă reprezintă o informaţie cu caracter personal şi trebuie sa fie păstrată cu acurateţe.

Serviciul solicitat va fi activat de către operator chiar pe parcursul apelului. Rapid!
 
Oferta este valabilă pentru Abonament Moldcell. Lista de servicii şi opţiuni disponibile pentru activare prin apel la Serviciul Clientelă depinde de posibilităţile şi restricţiile tehnice şi poate fi modificată de către operator fără informarea prealabilă a abonaţilor.