Limita de credit 

Limita de credit este disponibilă începând cu a 3-a lună din momentul conectării numărului și doar pentru cetățenii Republicii Moldova.

În cadrul planurilor tarifare Abonament Moldcell persoane fizice, limita de credit se activează automat în funcție de Abonament și de condițiile acestuia. Limita de credit se calculează din 2 plăți de abonament [minus] 10 lei. Pentru Abonamentele cu plata lunară mai mare de 200 lei, limita de credit se calculează din suma plății de abonament [plus] 100 lei, dacă abonamentul nu prevede alte condiții speciale. Informații despre limita de credit pentru abonamentele excluse din oferta comercială pot fi găsite aici

Limita de credit poate fi depășită în timpul ultimei sesiuni de internet, apel (și alte servicii naționale, internaționale sau roaming). Serviciul utilizat nu se întrerupe în momentul atingerii limitei stabilite prin opțiunea creditară, continuând până la finalizarea sesiunii.
 

Perioadă de Grație

Abonatul beneficiază de o perioadă de grație pentru utilizarea serviciilor furnizate de Moldcell, până la efectuarea plății pentru taxa lunară aferentă abonamentului în limitele termenului de valabilitate a perioadei de grație.

Perioada de Grație la Conectarea Nouă: În cazul unei conectări noi, Abonatul va beneficia de o perioadă de grație care începe de la data conectării și se întinde până la sfârșitul lunii respective. Perioada de Grație la Conectarea Nouă se va anula automat la suplinirea contului, atunci când balanța contului va deveni mai mare sau egală cu limita de credit.

Perioada de Grație Lunare: La începutul fiecărei luni, Abonatul va beneficia de o perioadă de grație de 7 zile, în cadrul căreia poate utiliza serviciile Moldcell, până la efectuarea plății pentru taxa lunară a lunii respective, în limitele termenului de valabilitate a perioadei de grație. La suplinirea contului pe parcursul celor 7 zile, atunci când balanța contului va deveni mai mare sau egală cu limita de credit, Perioada de Grație Lunară se va anula.