Mesaj către abonații Moldcell

Dragi abonați Moldcell,

Este o perioadă dificilă pentru țara noastră și cu toții depunem maximum efort să facem față COVID-19. În timp ce toată populația țării este îndemnată să stea acasă pentru a nu permite răspândirea virusului, este extrem de important să avem canale de comunicare stabile și de încredere pentru ca cetățenii țării să poată păstra legătura cu cei dragi.

Astăzi fiecare dintre noi își imaginează cu greu situația în care nu îți poți suna părinții sau copiii, comunicarea continuă fiind unul dintre cele mai necesare lucruri pentru a asigura stabilitatea, atât în familie, cât și la nivel de țară.

Noi, la Moldcell, înțelegem importanța misiunii pe care o avem față de societate, de aceea facem tot ce ne stă în puteri pentru a menține calitatea înaltă a conexiunii și serviciilor, prin:

- Asigurarea performanței stabile a rețelei, cu echipa noastră tehnică, care este la datorie și monitorizează rețeaua în regim de 24/7;

- Serviciile online sunt disponibile non-stop: aplicația My Moldcell, reîncărcarea contului online pe https://reincarcare.moldcell.md și livrarea în orice colț al țării prin intermediul magazinului online Moldcell https://eshop.moldcell.md.

Pentru orice întrebări sau clarificări, vă rugăm să contactați Serviciul Suport Clienți Moldcell prin telefon la 444.