Ce fac în caz de pierdere sau furt al telefonului mobil?

Română

Pentru a evita cheltuirea banilor din cont, apelează Serviciul Clientelă la numărul 444 sau 444 444 şi solicită blocarea (serviciu este disponibil numai abonaţilor Moldcell cu contract) numărului tău. Pregăteşte pentru prezentare următoarele date, înscrise în contract.

 

Persoane fizice:

  • Numărul GSM
  • Numele, prenumele
  • Data naşterii
  • Adresa (dacă e necesar)
  • Numărul buletinului de identitate / a permisului de conducere/ codul personal.
  • Parola

Persoane juridice:

  • Numărul GSM
  • Denumirea companiei
  • Numărul certificatului de înregistrare
  • Adresa
  • Codul fiscal
  • Rechizitele bancare
  • Parola

După ce datele pe care le-ai prezentat au fost verificate, numărul tău va fi blocat pe parcursul a 24 ore. Timp de 24 de ore după blocarea numărului e necesar să depui la oricare Moldcell Center sau Shop o cerere, care va conţine motivul (furt sau pierdere) de blocare a numărului. La aceasta cerere se va anexa copia buletinului de identitate. În cazul persoanelor juridice cererea trebuie să fie scrisă pe o foaie cu antet, ştampilată şi semnată de director.

Cererea (vezi formular) poate fi depusă la Moldcell Center, Shop sau expediată prin fax la numărul 20-62-62.

Pentru a păstra numărul GSM:

  • Depune la oricare Moldcell Center sau Shop o cerere de înlocuire a cartelei SIM (înlocuirea cartelei SIM se face gratuit)
  • Prezintă toate actele necesare şi dispoziţia de plată.

După ce ai îndeplinit toate formalităţile vei primi o cartelă SIM nouă cu coduri noi PIN şi PUK pentru acelaşi număr GSM.

Daca nu ai adresat în decurs de 24 de ore, din momentul în care ai telefonat la Serviciul Clientelă, o cerere către Moldcell, numărul tău va fi reactivat şi toate serviciile folosite din acel moment urmează a fi achitate de către proprietarul oficial al numărului GSM.