Abonaţii altor reţele preferă să treacă la Moldcell

În cadrul briefingului organizat azi la sediul companiei, Moldcell a comunicat primele rezultate ale portabilităţii şi a informat explicit publicul despre faptul că susţine solicitările clienţilor de a anula mesajul vocal introdus de alţi operatori după semnalul distinctiv.  

Analizând plângerile clienţilor, Moldcell constată cu regret faptul că unii operatori nu respectă recomandările  ANRCETI şi înţelegerile din cadrul grupului de lucru. Deşi acestea prevăd utilizarea unui semnal sonor unic, prin care se informează abonaţii că numărul de telefon dat este portat în altă reţea, unii operatori au introdus adiţional, în mod unilateral, un mesaj vocal. Conform opiniei clienţilor, mesajul vocal are un efect invers şi creează confuzii. La începutul rulării mesajului, abonaţii întrerup apelul pe motiv că fac asocierea acestuia cu mesajul „Abonatul se află în afara ariei de acoperire...” 

Mesajul vocal nu este generat de Moldcell şi compania a venit cu o declaraţie pentru informarea corectă a publicului, adresată către toţi clienţii Moldcell, precum şi către abonaţii celorlalţi operatori mobili din Moldova.

Mesajul vocal care vă informează despre faptul că apelaţi o altă reţea nu este generat de Moldcell.  Suntem îngrijoraţi că acesta vă cauzează disconfort temporar. Noi am adus la cunoştinţa ANRCETI şi  a celorlalţi operatori solicitările expuse de Dumneavoastră de a exclude mesajul vocal şi suntem siguri că ei vor întreprinde măsuri cât mai urgente pentru a înlătura inconvenienţele”, a menţionat Rodica Verbeniuc, şefa secţiei Comunicări Corporative Moldcell.

Moldcell este receptiv la opiniile clienţilor săi şi urmăreşte cu interes sporit experienţa primilor abonaţi  veniţi în familia sa de la alţi operatori. Procesul de portabilitate care a intrat în vigoare din 1 iulie curent cuprinde o serie de operaţiuni tehnice complexe care depind de câţiva parteneri – operatorii de telefonie mobilă  şi Administratorul Bazei de date centralizată. 

Din punctul de vedere tehnic, al arhitecturii şi calităţii reţelei noastre, Moldcell este gata să primească şi să deservească un număr de abonaţi comparabil cu cifra totală a populaţiei Moldovei,” a menţionat Victor Crudu, directorul tehnic Moldcell. 

Moldcell este lider pe piaţă după numărul de clienţi care a trecut la noi. Cifra acestora depăşeşte de circa 9 ori cifra clienţilor care trec la alţi operatori, iar numărul solicitărilor de portare  primite - de 11 ori! Ofertele noastre generoase de 50 şi  160 lei/lunar timp de un an sunt reale, foarte avantajoase, aşa că vă invităm să vă grăbiţi să beneficiaţi de ele,  a menţionat Olga Pavlic, directorul Marketing Moldcell.

Ofertele exclusive Moldcell care oferă comunicare nelimitată timp de un an la doar 50 lei/lunar pentru Cartelă şi 160 lei /lunar pentru Abonament au fost întâmpinate cu mare entuziasm de clienţi. Centrele de vânzări ale operatorului sunt asaltate de doritori, formându-se cozi, iar Serviciul Clientelă a alocat resurse adiţionale pentru a-şi deservi clienţii în timp util.  Moldcell are şi o echipă de livrare care aduce ofertele direct la casele clienţilor. Ofertele exclusive lansate de Moldcell pot fi procurate până pe 31 iulie şi sunt valabile timp de un an întreg!

Notă:

Din 1 iulie 2013 în Moldova a intrat în vigoare portabilitatea numerelor mobile. Astfel, toţi locuitorii ţării au obţinut libertatea de a trece la reţeaua Moldcell, păstrându-şi numărul de telefon.  Pentru a trece la reţeaua Moldcell, clientul nu trebuie să-şi informeze operatorul de la care pleacă despre acets fapt. Dânsul, începând cu  1 iulie,  trebuie să se prezinte la una dintre reprezentanţele operatorului, să completeze un formular-tip de portare. Clientul se va autentifica cu buletinul de identitate, paşaportul sau carnetul de conducere după care poate depune cererea de portare şi va primi o cartelă SIM nouă. În Moldova termenul de portare nu va depăşi 5 zile lucrătoare, iar acest serviciu este gratuit pentru toţi utilizatorii care vor să-şi treacă  numărul la Moldcell.