Suspendarea temporară și reactivarea a numărului

Suspendarea temporară a numărului poate fi realizată prin mai multe metode: accesând Meniul lateral -> Solicitare servicii, selectând opțiunea dedicată din meniul *222*3#ok, sau contactând Serviciul Clienți prin apel gratuit la 444 (din rețeaua Moldcell) ori la 022 444 444.
Sunt disponibile două opțiuni:
• Suspendare pe 6 luni, la preț de 100 lei;
• Suspendare pe 12 luni, la preț de 200 lei.

Serviciul poate fi utilizat doar în condițiile în care nu există datorii și nu există o perioadă contractuală obligatorie activă.
După expirarea perioadei de suspendare (6 sau 12 luni), dacă numărul rămâne neutilizat, acesta va intra într-o perioadă de mentenanță de până la 6 luni. În această etapă:

• Nu se percepe abonamentul standard;
• Se aplică un tarif de 20 lei/lună, plătibil la reactivare.

Reactivarea numărului poate fi solicitată:
• Prin meniul *222*3*2#;
• Prin apel la 444 (gratuit din rețeaua Moldcell) sau la 022 444 444.
 

Pe durata mentenanței, utilizatorul va plăti 20 lei/lună pentru fiecare lună de inactivitate, suma fiind achitată la reactivare.
Dacă perioada de mentenanță (6 luni) se încheie fără reactivarea numărului, acesta va fi returnat companiei Moldcell și poate fi alocat unui alt utilizator.
Notă: Abonatul este responsabil să urmărească termenele de suspendare și să achite taxele necesare după reactivare.