„Oferă o casă fără pericole pentru copilul tău”

Rezultatele primei etape a campaniei naţionale de comunicare “O casă fără pericole pentru copilul tău” au fost făcute publice în cadrul unei conferinţe de presă desfăşurate la Ministerul Sănătăţii. 
Compania Moldcell este unicul partener privat al acestei campanii realizate în cadrul proiectului REPEMOL, implementate de Centrul pentru Politici şi Servicii de Sănătate împreună cu Ministerul Sănătăţii şi finanţate de Guvernul Elveţian prin Agenţia Elveţiană pentru Dezvoltare şi Cooperare.

Realizările acestei campanii, care ţine să prevină apariţia accidentelor copiilor de 0 – 5 ani în condiţii casnice, sunt într-adevăr îmbucurătoare. Astfel, în prezent 8 din 10 persoane care au în grijă copii iau măsuri concrete pentru reducerea riscului accidentării acasă. În comparaţie cu anul 2009, cu 7% mai mulţi respondenţi conştientizează aceste riscuri şi cu un procent mai puţini copii suferă traume în condiţii casnice.
La evenimentul ce s-a bucurat de prezenţa vice-ministrului Sănătăţii Gheorghe Ţurcanu, a coordonatorilor şi partenerilor locali şi internaţionali, Moldcell a anunţat destinaţia resurselor financiare acumulate pe parcursul campaniei de colectare de fonduri organizată în luna august a anului 2009. Astfel, 20 000 dolari SUA (dintre care 10 000 prin contribuţia abonaţilor şi încă 10 000 oferiţi direct de companie) vor fi utilizaţi pentru achiziţionarea de echipament medical performant în 2 instituţii de nivel republican care acordă asistenţă medicală în cazuri grave pediatrice: Spitalul Republican pentru copii “E. Coţaga” (Secţia Arsuri) şi Institutului de Cercetări Ştiinţifice în domeniul Ocrotirii Sănătăţii Mamei şi Copilului (departamentul chirurgical).

Pe lângă campania de colectare de fonduri, Moldcell a asigurat şi componenta mediatică a întregii campanii, cheltuielile suportate pentru elaborarea spotului TV şi radio şi plasarea lor estimându-se la acordând 43.500 dolari SUA.

Vorbind despre contribuţia companiei, şefa secţiei comunicări corporative a companiei Moldcell, Rodica Verbeniuc, a menţionat: „Făcând parte din grupul internaţional TeliaSonera, Moldcell aplică strategii locale menite să facă mai bună viaţa oamenilor din Moldova. Prin tehnologiile şi viziunea pe care le posedăm, dezvoltăm societatea, contribuind ca ea să fie mai instruită, mai sănătoasă şi mai prosperă.”