Moldcell a câştigat distincţia „Mercuriul de Aur” la concursul naţional „Marca comercială a anului”

Compania Moldcell şi-a reconfirmat statutul de operator care oferă cea mai înaltă calitate a serviciilor şi deservirii clienţilor. Pe 2 februarie, Moldcell a obţinut trofeul „Mercuriul de Aur” la prestigioasa nominalizare „Reputaţie şi încredere” din cadrul concursului naţional „Marca comercială a anului”.

Trofeul a fost înmânat Directorului General Moldcell, Chiril Gaburici, de către Preşedintele Parlamentului Republicii Moldova, Preşedintele interimar Marian Lupu în cadrul ceremoniei oficiale de premiere organizată de Camera de Comerţ şi Industrie.

„Trăiesc un moment deosebit de bucurie şi mândrie. Eforturile Moldcell de a fi recunoscut ca operator reputabil şi de încredere sunt văzute şi apreciate la cel mai înalt nivel, printr-o distincţie care ne face cinste şi ne onorează.   Moldcell atrage,  al doilea an consecutiv, cel mai mare număr de abonaţi noi. Asta înseamnă că am reuşit să creăm şi să consolidăm  o reţea sigură, inovativă, accesibilă, dinamică şi orientată în primul rând spre necesităţile şi doleanţele clienţilor. Vă asigur că în acest an vom continua să oferim cele mai avantajoase soluţii de comunicare pentru ţara noastră. Mai mult decât atât, avem iniţiative ambiţioase prin care vom demonstra  că tehnologiile sunt menite să servească societăţii, să soluţioneze probleme şi să deschidă noi orizonturi. Ţin să mulţumesc organizatorilor  pentru evaluare obiectivă, întregii echipe Moldcell  care stă în spatele acestui succes şi celor peste un milion de abonaţi care ne ajută să devenim tot mai buni în fiecare zi”, a declarat Directorul General Moldcell.

Printre realizările operatorului în 2011 se numără mărirea cotei de piaţă până la 34,2 %, îmbunătăţirea de 47% a acoperirii reţelei 3G, explozia de vânzări pe segmentul smartphonuri şi tablete, reconfirmarea certificatului ISO 9001:2008.

În luna mai, Moldcell a făcut un pas important spre redefinirea conceptelor de viteză şi calitate ale comunicaţiilor, demonstrând funcţionalitatea primei reţele 4G din ţară şi anunţând că este gata să lanseze comercial noua tehnologie. Posibilităţile pe care le deschide 4G pentru afaceri, administrare, medicină, educaţie, divertisment şi multe alte domenii sunt pe de-a dreptul impresionante. În iunie, Moldcell, în parteneriat cu Ericsson şi postul de televiziune Jurnal TV,  au prezentat  primul reportaj TV live în format HD realizat în premieră pentru Moldova, utilizând reţeaua 4G şi dispozitivul special cu aplicaţia LiveU. În toamna anului 2011, serviciul Moldcell „Te rog, sună-mă!” a fost nominalizat  în top 3 al celor mai bune practici din 120 aplicaţii, în cadrul concursului internaţional Premiul TeliaSonera pentru Excelenţă. De asemenea, timp de 11 ani Moldcell a susţinut peste 370 proiecte în domeniile educaţie şi sănătate, de caritate, culturale şi de divertisment, ajutând peste 600 000 de copii din Moldova să crească mari şi deştepţi.

O veste excelentă pentru acţionarul Moldcell, grupul suedezo-finlandez TeliaSonera, a venit la finele lunii ianuarie, de la Forumul Economic Mondial de la Davos, Elveţia. Acolo a fost prezentată lista celor o sută cele mai sustenabile şi stabile companii mari din lume – „Global 100”. TeliaSonera ocupă locul 13 în top, fiind cel mai înalt clasat operator de telecomunicaţii de pe glob, care gestionează cel mai eficient riscurile şi oportunităţile din domeniul social, de mediu şi guvernare.

Este al şaptelea an consecutiv când Moldcell căştigă premii mari în cadrul concursului „Marca Comercială a Anului”. „Reputaţie şi Încredere” este o nominalizare închisă, în care distincţiile sunt conferite exclusiv prin decizia Comitetului de organizare, format din înalţi oficiali ai structurilor de stat în domeniul reglementării economice, rectori şi pro-rectori ai unor prestigioase universităţi, directori de întreprinderi, etc.